СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ В ГРУПАХ ПІДГОТОВКИ ДОШКІЛЬНЯТ

сенсорне виховання

Сенсорне виховання завжди вважалось основою розумового розвитку та формою ознайомлення з оточуючим світом та процесу пізнання, воно направлене на формування у дитини відчуття, сприйняття, уяви.

Під час занять в арт-групах підготовки дошкільнят ми намагаємось познайомити дітей з оточуючим світом, виробити елементарні уявлення про природу, про оточуючий нас світ Крім того , велику увагу приділяємо мовній сфері – формуванню пояснювальної мови та правильної звуковимови під час занять з логопедом та таким видам діяльності як малювання, ліплення, аплікації.

Сенсорне виховання – це по суті робота з органами сприймання, такими як: орган слуху ( мовний та музичний слух), орган зору (зорово-кінетичне регулювання) та обов’язкове формування узагальнених понять при обстеженні речей, та співставлення їх з загальноприйнятими еталонами, що в свою чергу допомагає формуванню загальних можливостей дитини.

Що ж ми досягаємо, приділяючи увагу сенсорному вихованню:

  • Освоєння форми та предметів реалізується шляхом аплікацій та малювання  в приємних та комфортних умовах.
  • Вміння передати форму предмета .В ліпленні малюки лише тоді вірно передають форму предмета, коли їх цьому спеціалізовано навчають, звертаючи увагу на обстеження предмета з вичлененням основних його частин, пропорцій та будови.
  • Вміння відтворювати відношення між елементами. За психологічними дослідженнями при навчанні дитини вмінню відтворювати відношення між елементами ще да навчання в школі, допомагає в майбутньому у учням досягти точності та вміння проводити узагальнення високого ступеня.Одним з прикладів може бути випадок, коли дитину навчали розрізняти чотирикутник та трикутник за кількістю кутів, то вони почали переносити цей принцип і на зовсім нові, незнайомі до цього часу їм фігури.
  • Розвиток уяви. За допомогою сенсорного виховання можна розвинути у дошкільняти вміння уявляти переміщення предметів, що в майбутньому допомагає швидко вирішувати ситуаційні задачі.

Дитина в своєму житті стикається з неймовірною різноманітністю кольорів, форм, відчуттів а також музикою, живописом, скульптурою і звичайно ж так чи інакше сприймає це все, але якщо засвоєння проходить стихійно ( без цілеспрямованого педагогічного підходу)- знання нерідко залишаються поверхневими, неповноцінними. Ось чому сенсорне  професійне виховання – є послідовним та поступовим ознайомленням дитини з культурою людства.

Чекаємо Вас та ваших дітей на заняття в нашому центрі, за адресою: ДМЦ “Педіатр і Я” Голосіївський район, вулиця Маричанська, 9.

Ваш Педіатр

ІНШІ СТАТТІ