Чому ми використовуємо цю систему та чим вона цікава? Сьогодні спробуємо розібратись в основних ідеях.
Система названа іменем італійської вченої, яка по суті і запровадила дану методику, що використовується в світі по сьогоднійшній день – Марія Монтессорі (1870—1952) та реалізувала ідеї раннього розвитку і вільного виховання.
Цікаво, що педагогічна методика Монтессорі виникла з ідей двох французьких лікарів — Ітара і Сегена. Марія Монтессорі відзначила велику роль духовного моменту — «Педагог повинен уміти звертатися до людини, яка дрімає в душі дитини та повинен бути каталізатором процесу виховання або його помічником»
Ще однією з головних ідей Марії Монтессорі є – «Дитина має глибоке почуття особистої гідності, яке можна поранити, тому їм дозволяється робити помилки за які їх не критикують»
Три основні характеристики виховання педагогічної теорії М. Монтессорі є базовими положеннями системи та наголошують, що виховання має бути вільним, індивідуальним та спиратись на дані спостережень за дитиною.
Головною метою системи є — надати “підживлення ” для природного процесу саморозвитку, а також створити навколо умови, які будуть цьому сприяти.
Використовуючи систему Монтессорі під час занять з дітками в арт-групах ми намагаємось допомогти дитині та навчити її:
- здійснювати вибір
- створювати та підтримувати порядок навколо себе
- терпимо, шанобливо ставитись до оточуючого світу
- шанувати закон та правила
- формувати культуру поводження з навколишніми предметами
- планувати та вміти досягати запланованого
- тренувати силу волі
- створити умови для розвитку поваги та любові до самого себе
Чекаємо Вас та ваших дітей на заняття в нашому центрі “Педіатр і Я”, за адресою: Голосіївський район, вулиця Маричанська, 9.
Ваш Педіатр