СИСТЕМА МОНТЕСОРІ В АРТ-ГРУПАХ ТА ГРУПАХ ПІДГОТОВКИ ДО ШКОЛИ.

система Монтессорі

Чому ми використовуємо цю систему та чим вона цікава? Сьогодні спробуємо розібратись в основних ідеях.

Система названа іменем італійської вченої, яка по суті і запровадила дану методику, що використовується в світі по сьогоднійшній день – Марія Монтессорі (1870—1952) та реалізувала ідеї раннього розвитку і вільного виховання.

Цікаво, що педагогічна методика Монтессорі виникла з ідей двох французьких лікарів — Ітара і Сегена. Марія Монтессорі відзначила велику роль духовного моменту — «Педагог повинен уміти звертатися до людини, яка дрімає в душі дитини та повинен бути каталізатором процесу виховання або його помічником»

Ще однією з головних ідей Марії Монтессорі є – «Дитина має глибоке почуття особистої гідності, яке можна поранити, тому їм дозволяється робити помилки за які їх не критикують»

Три основні характеристики виховання педагогічної теорії М. Монтессорі є базовими положеннями системи та наголошують, що виховання має бути вільним, індивідуальним та спиратись на дані спостережень за дитиною.

Головною метою системи є — надати “підживлення ” для природного процесу саморозвитку, а також створити навколо умови, які будуть цьому сприяти.

Використовуючи систему Монтессорі  під час занять  з дітками в арт-групах ми намагаємось допомогти дитині та навчити її:

  • здійснювати вибір
  • створювати та підтримувати порядок навколо себе
  • терпимо, шанобливо ставитись до оточуючого світу
  • шанувати закон та правила
  • формувати культуру поводження з навколишніми предметами
  • планувати та вміти досягати запланованого
  • тренувати силу волі
  • створити умови для розвитку поваги та любові до самого себе

Чекаємо Вас та ваших дітей на заняття в нашому центрі “Педіатр і Я”, за адресою: Голосіївський район, вулиця Маричанська, 9.

Ваш Педіатр

ІНШІ СТАТТІ